Powered By Blogger
Hello peeps! welcome to nur syazwani saffa's oficially blog~

May 31, 2012

ujian-Nya

make way please. i wanna tell you a story..
gambar hiasan :))


Allah turunkan kepada aku ujian dengan lelaki. membuatkan aku lalai, suka bila ada orang yang minat dekat aku. tapi Alhamdulillah, Allah jadi kan aku seorang yang tak cakap dengan lelaki. *nampak macam jual mahal, tapi sebenarnya aku takut berhadapan dengan kaum Adam. benda ni membuatkan orang yang minat dekat aku mula meminati orang lain. Alhamdulillah sekali lagi, Allah selamatkan hati aku daripada membalas cinta hati yang tidak ikhlas :P 

pada masa yang sama, Allah datangkan aku ujian dengan menghadirkan perasaan suka terhadap sorang hambaNya. tiba-tiba dia hadir dalam mimpiku.. entah ape yang aku mimpikan. *aku tak ingat lahh haish! adakah ini satu ujian? ataupun satu petunjuk? *hmm :P ya, dia yang pernah aku kagumi. kepimpinannya, kesederhanaanya, penampilannya.. dia sungguh Kirana.

Hanya Tuhan Yang Tahu.. (MAH)