Powered By Blogger
Hello peeps! welcome to nur syazwani saffa's oficially blog~

May 27, 2012

Hanya Tuhan Yang Tahu

make way please. i wanna tell you a story..

sesiapa yang suka kat aku, tak kan suka aku lama. tak ade orang yang betul2 jujur suka kan aku. siapa lah aku.

 ade orang tanya, "ape ciri2 calon suami yang kau nak?"

 "ciri2 calon suami? ntah lah.. semua laki same je kan.."

 "...."

tak bermakna kalau aku cakap yang "aku tak suka kau" bermaksud aku memang tak suka kau. aku berjalan atas bumi Allah ni membawa nama dan maruah. kalau aku cakap "aku suka kau" habis lah nama aku, habislah maruah aku sebagai perempuan dan dimana aku nak letak malu aku? dan minta maaf lahh, sebab memang aku tak kan pernah mengaku aku suka orang tu. sebab lafaz ni hanya akan aku ucapkan kepada lelaki pertama dalam hidup aku, yang bergelar suami. 

dan aku tau, aku percaya Allah sentiasa di samping aku. walau banyak mana pun perkara ini berlaku, aku tak pernah rasa kecewa dan membuat kan aku membenci lelaki. aku tau, Dia sedang melindungi hati aku. aku tau, Dia sudah menyediakan apa yang terbaik untukku.. 

siapatah agaknya cintaku setelah Allah dan Rasul?? di hati ini hanya tuhan yang tahu..