Powered By Blogger
Hello peeps! welcome to nur syazwani saffa's oficially blog~

June 8, 2013

UiTM di hatiku

In the name of Allah The Most Gracious and The Most Merciful

hai assalamualikum. alhamdulillah selesai jugak minggu destini siswa (MDS) sepanjang seminggu di UiTM Palam. rasa longgar lutut, badan masam, kelaparan, sakit perut segala mak nenek lah hahaha. untung aku ade bella kat sana menemani cehh haha. dia lah roomate merangkap sahabat sejati aku. :)

secara rasminya aku dah bergelar mahasiswi uitm dan isnin ni aku akan menjadi mahasiswi insyaallah. takut, berdebar semua ade nak first class nanti. 

from left : bella, ayuni, me and hanis
ni antara budak-budak taiping yang dapat palam. ada dalam 20 lebih budak taiping termasuk lelaki sekali laaa. baru lepas jelajah fakulti dan cari kelas masing2. dan aku sempat singgah tandas kat sana hihi :P

present to you.. TANGGA KEJAYAAN PALAM!!!
ni lah tangga feymes kat palam. ade dalam 200++ anak tangga tau. kalau rajin boleh lah kira, tapi buat penat je kira kalau selalu miss count hahaha. awal2 tu turun rase.. "aih, dah sampai dah? sikit je anak tangga dia" bila kau naik balik!! "hah! ade lagi ke kat atas tu!" tulah reaksi aku mase naik dan turun TANGGA KEJAYAAN . awal2 naik tangga tu rasa nak tercabut lutut, lama2 naik tangga sampai ke atas tu rasa still nak tercabut lutut gak hahaha

okelah, sampai kat sini je lah. aku malas nak citer pasal MDS.. sama je cam orientasi mase form1 dan form4. doakan aku first kelas 10 jun ni :))



No comments:

Post a Comment