Powered By Blogger
Hello peeps! welcome to nur syazwani saffa's oficially blog~

June 1, 2013

dunia baru

In the name of Allah The Most Gracious and The Most Merciful

hai assalamualaikum.. ha! korang ingat tak cerita kat atas ni. dulu cerita ni was my favourite series tau. tak tau lah korang penah tengok series ni ke idak. aku suka sangat tengok life kat dalam dunia baru tu. ade bermacam-macam jenis ragam manusia, ade yang suka berbisnes ade yang lurus, ade yang banyak mulut, ade yang alim, ade yg Vogue gituu dan ade je yg normal! dunia kat dalam citer tu cam best je, hidup dengan kawan2 ape semua. alhamdulillah mase form 1sampai form 5 aku dapat lah jugak merasa life camtu kt MRSM haha. tapi tu bukan dunia baru yang sebenar.

esok, bertarikh 2 jun 2013. aku akan berdaftar sebagai mahasiswa di uitm kampus puncak alam. yeah, that's my 'dunia baru'. tak sangka aku akan menempuh hidup aku seperti dalam series kegemaran aku 5,6 tahun dulu. ohh terasa diri ini tua dah haha. takut, cuak, tak sabar semua berbaur dalam hati aku. secara fizikalnya, aku rase dah bersedia. tapi dari segi mental, entah lahhh. insyaallah semua dah sedia. semoga semuanya berjalan lancar sepanjang pengajian aku di sana. amiiin :)

p/s:: hanis farzana yg suruh update blog sebelum daftar esok haha. selamat membaca hanis, dan terima kasih sebab sudi jadi pembaca blogsaffa yang setia hihihi



No comments:

Post a Comment