Powered By Blogger
Hello peeps! welcome to nur syazwani saffa's oficially blog~

April 11, 2013

lepasan spm

In the name of Allah The Most Gracious and The Most Merciful

hai assalamualaikum semuanya.. dah berapa tahun tak update blogku. *okeh, menipu
tengok blog-blog si pembuli #ijatsyafiq dengan #akimkeding yang berbunga-bunga gitu teringat plak aku kat blog aku yang tak sehebat ayat berbunga-bunga dorang tu wakwak

macam mendiamkan diri je lepas result en. ape nak buat kehidupan masih perlu diteruskan.. blog masih perlu di update! so amacam result?? hemmm tak straight pun tapi alhamdulillah syukur dengan rezeki Allah. sorry baba and mama, angah dah kecewakan korang :'(

dibeli seminggu lepas result


tapi mama and baba memang the best. dorang still bagi hadiah walaupun aku tak dapat straight. kalau henpon aku tk hilanggg mungkin aku tk dapat hadiah ni. setiap kejadian memang ade hikmah ye :)

sekarang nih aku harap upu je lah. biasiswa ape semua memang aku tk layak lah. dengan tk straight A nye.. 

so harapan aku , nak lanjutkan pelajaran kat UIA atau UITM. tapi memang banyak la U yang aku mintak.. but more to UIA and UITM pls :))

No comments:

Post a Comment