Powered By Blogger
Hello peeps! welcome to nur syazwani saffa's oficially blog~

March 4, 2013

phone hilang

In the name of Allah The Most Gracious and The Most Merciful

Ahad, 3 Mac 2013 tamatlah riwayat hand phone Samsung Advance aku. hand phone yang dibeli hasil duit kumpul aku dalam bank selama dua tahun. aku baru dapat beli hand phone tu mase bulan puasa 2012. 

"sakit pulak hati kite nih" pinjam sat ayat Wawa Semput. tak sangka betul hand phone tu akan hilang dekat tempat kerja. tempat yang aku rase heaven yang aku rase happy dan bahagia je bila datang kerja. rupa2 nya ade musuh dalam selimut. takpelah, aku redha je ape orang buat kat aku. biarlah orang tu buat kita, jangan kita buat orang sudah.

mungkin ade hikmah disebalik semua kejadian ni. Allah tak akan jadikan sesuatu perkara tu tanpa sebab. doa orang yang teraniaya selalu dimakbulkan Allah. mungkin ni peluang aku untuk berdoa kepadaNya, semoga doa aku akan dimakbulkan. lebih2 lagi keputusan SPM semakin hampir.

ya Allah, aku redha dengan ujianMu. aku terima balasan ini atas segala dosa2 yang telah aku lakukan terhadapMu. maka ya Allah, aku mohon kepadaMu ampunkanlah aku. berkatilah segala yang aku lakukan sepanjang hidupku. berikanlah aku keputusan yang cemerlang dalam SPM 2012. Amiin ya Rabb

1 comment:

  1. tkpa, anggap je phone yg hilang tu ganti 9A+ nnti :)

    ReplyDelete