Powered By Blogger
Hello peeps! welcome to nur syazwani saffa's oficially blog~

February 26, 2013

result SPM

In the name of Allah The Most Gracious and The Most Merciful


ya Allah semakin hampir aku dengan tarikh keramat nya ya Allah. 20 Mac 2013. tarikh yang penuh bermakna dan akan menjadi sebahagian daripada sejarah hidup aku. tarikh yang akan menentukan haluan hidup aku. tarikh yang menentukan masa hadapan aku. dan tarikh ni juga lah maruah aku.

ya Allah kau berikanlah keputusan yang cemerlang dalam SPM kepada Nur Syazwani Saffa Bt Muhammad Ruzi . dengan memberikannya A+ dan A dalam setiap mata pelajarannya ya Allah. namun sesungguhnya aku redha dengan segala pemberianMu ya Allah. kerana Engkau lah yanng Maha mengetahui apa yang ada di langit dan di bumi. apa yang akan terjadi pada masa hadapan ku ya Allah.


Insyaallah, Amiin ya Rabbal Alamin :')

2 comments:

  1. insya allah...dengan izinNya segala usaha akan terbalas...-k.zz

    ReplyDelete