Powered By Blogger
Hello peeps! welcome to nur syazwani saffa's oficially blog~

December 6, 2012

lepasan SPM

In the name of Allah The Most Gracious and The Most Merciful


hari ni, aku belajar banyak benda. maksud aku, aku sedar banyakkk benda. sekarang ni, aku bukan lagi seorang pelajar sekolah, lebih2 lagi bukan lagi pelajar berasrama. so i hav to be prepared to face the real world. hidup aku sekarang ni bergantung pada diri aku sendiri. takde lagi peraturan sekolah berasrama yang aku kena patuhi, semuanye aku kena susun sendiri rutin harian aku. kalau betul lah hala tuju aku, maka amanlah aku di dunia dan akhirat, kalau takk azablah aku *WAHAHAHA

lepas spm ni, banyak benda yang aku buat kat asrama tapi tak buat kat rumah. yeah, kini aku sedar tulah cabaran dia! cabaran hidup baru yang aku kena lalui sekarang ni. iman kita semakin bertambah atau berkurang?? bebas dari spm tak bermakna bebas dari tanggunggjawab sebagai seorang khalifah bumiii. 

dan lepas ni, banyak benda yang aku tak buat kat asrama aku kena buat kat luar ni. yeah, lepas ni aku nak bekerja. hari isnin ni gonna be my first day :) alhamdulillah terlaksana satu fardhu kifayah wakil adik-beradik aku yang belum pernah bekerja heheh .