Powered By Blogger
Hello peeps! welcome to nur syazwani saffa's oficially blog~

November 29, 2012

i love you , you and you

In the name of Allah The Most Gracious and The Most Merciful

a part of my heart..

alhamdulillah... saya bukan lagi pelajar sekolah atau bukan lagi budak tepeng. 27/11/12 was the last day i'm wearing the school uniform. lain lah kalau lepas ni dapat tawaran berlakon jadi budak sekolah ke kann? tu lain citer hahah. *sape plak yang nak amik aku berlakon.

so sekarang saya sudah bebass bebass bebass. saya sudah habis spm spm spm. hmm lama gak tak tulis blog ni kann? macam2 berlaku lepas aku last post fasal classmate ni. tapi alhamdulillah, last2 512 kembali bersatu berdabomb! senior year and the last year, takkan lah nak tinggal kan kenangan pahit plak kat sekolah last ni. walaupun pengalaman manis tu tak lah manis sangat,, ade lah siket rase cam gula2 sweet sour kat koop tu. sebiji 20 cent. 

hidup kan tak selalunye indahh. kadang2 masam, kadang2 manis dan ade gak yang rasenye pahit cam ubat demam. memang takde rase sweet sour langsung lah! tapi jangan simpan dalam hati lah. nanti hati tu hitam macam tiang asoka yang diketuk dengan banyak paku. *cuba lah buat kt tiang rumah korang :P

aku just nak korang semua tahu, yang aku sayang korang and taiping. walaupun aku pernah benci maktab ni, aku tak pernah benci isi alamnya. aku sayang pokok2 yang ditanam oleh pakcik2 tu, termasuk dengan tanaman herba pengetua, aku sayang bangunan2 yang ade kat dalam dia dan yang paling aku sayang ialah manusia2 yang menjadi penghuni blok Kenangan,blok Cempaka,blok AB dan UO :p aku juga sayang cikgu2 tepeng yg bersemangat waja..

my study group. Ray takde.. the man is our sifu :) 
thanks a lot to Khairul Chin sebab sudi buat study group walopun dok dalam minggu spm. even dia dah pandai, dia still care kat ahli group dia yang nngek2 ni. and thanks to taiko2 bio yg lain Harry and Sarip sebab sudi joint group ni and terangkan fasal  bio . semoga cemistry and bio korang A+. amiin :)

Dear MJSC Taiping, thanks for the memory :)

next, i will post my visit at Terendak on 28/11/12 (yesterday)