Powered By Blogger
Hello peeps! welcome to nur syazwani saffa's oficially blog~

August 25, 2012

512..512..512..hu ha!!

In the name of Allah The Most Gracious and The Most Merciful

kawan betukar silih berganti.. dari tadika, sekolah rendah, sekolah menengah, mrsm, nanti lepas spm lagi sedih.. kawan terbang2 semuanye.. bersepah-sepah ke serata negara. dan aku, bersendirian di malaysia. 

darjah 6, aku ade gang sendiri.. dekat sekolah menengah plak, aku gang dengan sepupu aku (seb baik ade diaa, kalau tak #ForeverAlone lahh) di MRSM, aku berkawan dengan budak2 kelass.. yeah, kelas mate. *ehh bukan mate eyes tuuh.. ni namanya classmate. ergh dasar kay_el ( kl )

kenape rapat dengan classmates?? hadap muka dorang je.. tak boring ke?! pegi sekolah muka dia, balik bilik muka dia.. haih rimas lahh! tak, bagi aku tak.. mereka ni lah family aku. pernah ke kita boring ngadap family kita??
 "alah kakak.. asyik muka kakak je, sekali sekala nak tengok gak muka elfira loy.." 
kakak
elfira loy (pelakon)


ade camtu? takkan, haaa macamtu lah classmate.. :)

now i'm in taiping. and i hav my new classmate. mase awal2 tu.. hergh, takde nafsu aku dengan dorang ni. skema je.. buat salah sikit, buat face to face. tulis surat, cakap jangan buat camni jangan buat camtu. *hehehe jangan marahhh :P 

but then, when it comes to senior years.. wahh sampai ke hanis2 dah tunjuk belang. sikit lahh hahaha. *aku dari dulu memang berbelang !!

we hav joy, we hav fun, we hav season in the sun lahhh.. nak ponteng surau sama2.. pegi surau sama2.. kalau nak basuh tandas tu pun sesamalah! malam2 je gossiping all around. makan kat dark side :P port tetap 512! 

our last berbuka puase di MRSM :')
Add caption
Mock interviews day



the last day before rayaaa :))

seriously, i'll miss this class. even, i hate the school but i never hate the moment here :) the place where i cry a lot. pressure a lot. and hav many memories a lottt :')