Powered By Blogger
Hello peeps! welcome to nur syazwani saffa's oficially blog~

August 24, 2012

not open house :p

semalam rumah aku terbuka.. Haha bukan open house pun, terbuka untuk tetamu yang dipanggil je.. ye lah, rumah kecik je.. panggil orang pun sikit je lah.
Sebenor-benornye, kakak nak ajak kawan2 dia datang.. haih, mane boleh kan. Aku pun nak panggil kawan2 aku datang, walaupun dorang semua duduk bersepah jauh nun..
And i want to thank dot sebab sudi datang rumah aku. Kalau takde kawan aku yang datang, rase macam forever alone lah aku.. Dah form 5 pun masih takde kawann hahaha :D
Lepastu, kesian kat dottt kena balik sendirii.. mak dia dah tak ingat jalan nak mai balik rumah aku. So, hanta lah cik dot ni ke lrt bukit jalil.. boleh salah naik tren plakk. Banyak betul dugaan yeahh..
What ever it is thanks a lot!!

Published with Blogger-droid v2.0.6

No comments:

Post a Comment