Powered By Blogger
Hello peeps! welcome to nur syazwani saffa's oficially blog~

June 2, 2011

Nur Kasih

make way please. i wanna tell you a story..

fulamak!! bergambaq la plak~ macam 1st time tengok wayang!
 da lama dah sebenarnya aku nak tengok Nur Kasih ni. ye la kan~ ade aku berlakon!!(Tiz) hehehe prasan sekali-sekala takpe kan? dari kat Taiping lagi. dah la mase keluar dengan Aina,Bella,Erma, permintaan aku nak tengok Nur Kasih ni ditentang HEBAT! diorang cakap "citer tu tengok ngan family lah" what??!! hu.. okeyh2! lalu tengok la citer hantu seram nak mati tu~  :(  finally, dapat gak~ yes!yes!
________________________________________________________________________________
tapi tiket tu pukul 1.30. adik-adik aku yang 'comel' ni plak nak main bowling. sementara nak tunggu saat tiba masenye, kitorang pun tengok lah depa men bowling.. bagi sokongan padu! (ayat patriotik) jealous pun ade. tapi duit takde. ape cer beb??

cik Balqis ni.. senang je dapat kawan. ape rahsia kejayaan dye??

inilah dia juara bowling kita tadi!! RUSH DUDDIN
OVERALL: cerita ni best lah. sedih sangat.. aku da nanges da dalam cinema tadi. naseb baik la gelap. kalau tak, semua orang pengsan kot! haih! maklum lah.. muka aku ni mengerikan kalau nanges. *kalah Xena*

No comments:

Post a Comment