Powered By Blogger
Hello peeps! welcome to nur syazwani saffa's oficially blog~

May 31, 2011

sunway pyramid~






make way please. i wanna tell you a story..
Sunway Pyramid.aka. girls outing.+ 1 boy.(scot) tapi maaf lah ye. malas nak tarok gambar kau!
aku sampai pukul 10.30 pagi kot. lama giler tunggu, baru lah Aina sampai. ape lagi~ terus g toilet la nak betul kan ape yang tak betul.DIRI ke?? AHAKS!
++ nak tangkap gambar~

toilet dia cantik.. tangkap la gambar~ bukan saje2 nih..
yahch! cover beb~ jangan jatuh!

then, main ice skating lepas beli tiket wayang. ceriter Insidious
yah!! aku tak reti nak sebut dye camne~
Bella banyak kali jatuh kot. HEHEHE alaa.. aku pon. sampai basah la bon***! tak kering2 beb.
dalam lif.nak gi tengok wayang~


ni lah citer tu~ sumpah seram giler. memang tak boleh belah la tadi! jerit2 cam kena sawan 'nate bobis' (binatang babi)je.
berbaloi kot.tak pernah tengok citer seseram ini. eh!! jangan cakap aku pengecut la. korang tengok la dulu~ tapi yang slick nye.. citer dye ending ngan misteri. ade yang ke dua kot. (suke2 hati je buat andaian..)
solat lah.. sebelum korang disolatkan!
lepas makan kat food court.
HAHAHA~ duit dah tkde, makan kat food court je la beb!
dorang da nak belah da time nih~ lepas tu kan aku tinggal sorang lagi.. da la sesat. so aku keluar balik.. ikut jalan kat luar. HAHAH sumpah kelakar. aku gelak2 sorang2 je la. takde orang nak gelak ngn aku. :(
conclusion dye~
BEST!!!

No comments:

Post a Comment