Powered By Blogger
Hello peeps! welcome to nur syazwani saffa's oficially blog~

June 3, 2011

LIVELY is not perky!!

make way please. i wanna tell you a story..
first of all.. let me introduce you Lively's :
Daddy Mun!
atau mesra dipanggil sebagai Ustaz Munawar~

awal-awal tu perasaan aku kat Lively ni~ biasa2 je. tapi kitorang mula rapat masa kem Homeroom. masa tu aku rasa bermaknanya.. jadi ahli homeroom Lively. ade Daddy Mun yang pemurah, even sometimes dye macam tak sporting sangat. masa malam barbeque hari tu dye sanggup spent kan dye pnye duit sampai RM70 untuk anak-anak dye. budak2 laki ni la yang 'pau' ustaz suruh beli macam-macam. haih~ kesian ustaz. sem-2 nanti plak dye nak bawak anak-anak Homeroom dye ni makan Pizza! yeah.. tak sabar nye.kesian pun ade kat ustaz sebab hadiah hari guru kitorang bagi chocolate je kat dye. padahal dye da habis kan wang ringgit yang banyak tau! takpe lah~ nanti kitorang beli hadiah yang best k??
gambar ni diambil selepas buat lakonan ngan Homeroom.semua sporting habis! kitorang punye la yang paling best..(aku rase cam tu..HAHA) tapi tak menang pun sebab tak dapat 10% markah tambahan kot. ye lah~ semua mak bapak Homeroom joint mase buat persembahan. kitorang je takde sebab ustaz ade hal mase tu..
What ever it is~ korang THE BEST!!
budak perempuan Lively yang happening habes!
budak laki Lively. tapi tak cukup ni~
yeyh! aku bergambar dengan The Most hesem boy dalam
batch!!
HAHAHA tak sangka dye ialah ahli Homeroom aku. tapi sayyang nye dye loghat Ganu.(Terengganu) Erma yang Hot pun bleh kenal Abu. Bella yang 'comel' boleh datang kelas dan cakap depan-depan yang Abu comel. pergh~ Gempak tu!
malam barbeque.. 

ni plak Loyal! kira macam adik-beradik Lively lah~


 Lively and Loyal are in one class- 412. we are so unite.takde gap pun and kitorang bergaul sebati je.. takde rusuhan Homeroom lah senang cakap. i love my classmates. tapi tu kadang-kadang gaduh gak.. sebab dorang panggil kitorang Perky. aku tak la terasa hati sangat sebab aku tau tujuan dorang main-main je. tapi ade setengah pihak tu tak dapat terima.'sensitib'(sensitif) sangat~ kena lah jaga gak hati orang lain. sebab hati orang ni lain-lain. tudung je sama putih~ *mane dapat peribahasa nih??*
______________________________________
aku harap kita semua tak kan gaduh-gaduh oke! Lively la.. sebab aku da ada tak suke ngan sorang budak Loyal. btw aku tau korang tau sape~