Powered By Blogger
Hello peeps! welcome to nur syazwani saffa's oficially blog~

May 10, 2013

malu lah giler...

In the name of Allah The Most Gracious and The Most Merciful

hai assalamualaikum. arghhhhh cek maluuuu segannn maluuuu. padan dengan muka aku ni. siapa suruh gatal sangat. aku tk penah ingat yg aku rupanya ade tertaip nama full dia kat blog aku ni. dah lah tajuk post tu geli giler 'jodoh dan takdirku'. what the.. arghhhh. kalau lah dia taip nama full dia kt google search (macam aku selalu search nama aku sendiri hahah) pastu nampak blog entry aku kat search list tu? dengan tajuk post macam tu? mungkin dia akan anggap aku pshyco. no no no no!!

aku baru mencuba taip nama penuh dia baru2 ni. and what i found was giving me a mini heart attack! ade post yg memalukan tu dalam search list. tak tido malam aku memikirkan macam mane nak buat ni. walaupun aku da delete post tu tapi still ade kat google search list. aku berdoa je lah yang dia tk taip nama penuh dia. aamiiin!!! last but not least i hate you google search engine :P

No comments:

Post a Comment