Powered By Blogger
Hello peeps! welcome to nur syazwani saffa's oficially blog~

December 24, 2012

work :)

In the name of Allah The Most Gracious and The Most Merciful
alhamdulillah saya sekarang sudah bergelar seorang pekerja. haih, baru berape bulan tinggalkan gelaran seorang pelajar sekarang ni dah gune gelaran sebagai seorang pekerja plak. yeah, saya kerja kat Papa Jonh's Pizza. Manager tu nak amik saya jadi cashier so sekarang ni tengah training. kalau saya masuk kerja pukul 10 pagi, saya akan jadi fully cashier that day.

so then, it was awesome and great working there. dah lah tak ramai customer, kawan-kawan semua gila-gila. ade yang form 3, ade form 4, yang ramainye gang aku form 5 tapi lelaki lahh then ade orang tua gakk :P tapi semuanya macam kanak-kanak Ribena yang terlepas dari nurseri. tengah2 kerja tu sempat lagi tengok youtube MLM lahh, aku online lah ape lagi hahaha. 

what can i say rite now issss saya suka tempat kerja saya. insyaallah janganlah ade ape-ape masalah. kalau kena marah dengan Manager sikit2 tu takpe. aku tak terase pun. *baru kena marah tadi :'(

"papa ku pulang dari kota"
ohh no no this is my Papa John's not Papa Ku :)