Powered By Blogger
Hello peeps! welcome to nur syazwani saffa's oficially blog~

August 31, 2011

Selaaamat Haaari Raaaya!!

make way please. i wanna tell you a story..
first of all, saya nak ucapkan selamat hari raya aidilfitri dekat semua pembaca blog saya. secara halal ke atau secara SEKODENG saya.. :p maaf zahir dan batin lah ye~ 
tak tau la kenapa, raya tahun ni rasa hambar giler. saya pun tak pasti.(eh! asal saya2 plak ni..)
oke2.. aku kat kampung skang ni. takde yang special sangat lah. duit raya pun rase macam sikit giler la. baik takyah raya.. tapi, 1st day raya agak best la. main tangkap2 gambar dengan makan2 yang banyak. walaupun this year tak de laksa! 
aku dengan Rush dah macam pengantin plak..
baba: nak buat lawak lah tu.. :p
oke.. tu je lah pun dapat citer. ramai orang datang rumah tokwan berbanding kitorang keluar raya. (faham ke ayat aku ni.. sorry la, aku ngantok! tu yang melalut lebih~)



No comments:

Post a Comment