Powered By Blogger
Hello peeps! welcome to nur syazwani saffa's oficially blog~

January 27, 2011

KIKS is awesome! part2.h





make way please. i wanna tell you a story..

apakata aku start dari minggu first KIKS. hari Selasa tu ada slot pasal temuduga.. kalau tak silap aku lah! pastu masa petang tu ada pertandingan futsal bagi pelajar puteri. pelajar putera plak ada pertandingan bola tampar. awal2 tu aku tak nak main tau..tapi memandangkan tak cukup orang~ dan aku sangat bersimpati kan vice pres. aku yang tercinta, aku pun terima tawaran untuk menjadi ahli futsal! (dengar macam orang femes sangat kan?)
yah! inilah futsal team yang berjaya merangkul 6-0..


cerita masa malam prep plak.. hari excange baju prep:

ikut baju: saffa,aina,awin,ika.
besties roomate eva!
pagi Sabtu: pertandingan bola jaring.
team B3

team A1
lawan punye lawan.. last2 class aku dapat nombor 3! so tak dapat rangking lah.. A3 tu bapak terer.. tertewas juga A1 yang hebat nih..(ceh! prasan~) penat lah lawan.. dah la lepas main bola jaring ni kitorang nak outing roomate! tak sempat langsung nak tidur. :) nanti coming soon aku cerita pasal outing kitorang yang extreme!! perjalanan yang jauh tanpa naik bas.. HEMM



No comments:

Post a Comment