Powered By Blogger
Hello peeps! welcome to nur syazwani saffa's oficially blog~

January 27, 2011

KIKS is awesome! part1.

make way please. i wanna tell you a story..
bapak sedih tadi.. kena tinggalkan 'semua cerita tentang kita' (tdk).. aku duduk rumah Teha kejap~emmm lama kot. dari pukul 4 lbih smpai pukul 6.aku rasa berat kaki aku nak melangkah balik tadi..ye lah lepas ni dah susah nak jumpa dia.dia kawan yang sangat lain yang pernah aku jumpa.terleleh sikit air mata aku tadi.. (sob..sob..) tapi takleh la nak menangis banyak2.. nanti dapat dikesan oleh mak aku! HAHA~ tapi dalam kereta tadi mak aku tegur yang mata aku nampak merah..HA~ kantoi sudaa!
cute.. ni anak buah Teha.banyak nangis la dia ni~
aku rasa muka aku menakutkan KOT!!
nampak tu TANGAN dia tumbuk aku.. tak puas hati la tuh!!
lepas je amik gambar ni dia terus nangis sebenarnya~HAHA


ya!! mari membakar~ sampai peluh2 la ketiak semuanye..

hasilnya..nah!ayyam dan kambing bbq!!

A1 menang pertandingan futsal and dutch ball.
aku ngan awin yang naik pentas untuk amik hadiah ni.

lepastu.. makan bersama di depan bilik seminar.PICNIC!

CERITA SEMALAM:

kata aktiviti bersama kaunselor dari pagi sampai petang.. tapi kejap je rupanya. aku agak kecewa hari tu~ dia punya aktiviti sangat membosankan nak mampos! duduk dalam group.. pastu bina benda dari barang2 yang dah biasa digunakan dalam semua aktiviti! ehmm.. da biasa sangat lah. menyampah aku kalau aktivit asyik ulang benda yang sama..
muka yang penuh ketekunan! teliti betul..HALUS~
ni hasil kecil dulu.

and.. ni lah hasil sebetulnya! hiasan nak jimat.
lepas rehat pula~ lagi la borring! ada ke patut gi ulang balik benda yang dah diajar.. aku siap boleh tido lagi kat belakang tu sebenarnya~
main tangkap2 gambar Teha la.. HAHA
chocolate from Teha.
ada satu hari tu Teha ajak aku pergi koperasi~ sebab dia cakap nak belanja aku chocolate and beliau suruh aku pilih chocolate mana aku nak..so i chose this one lah! thanks ya Teha~ aku takde beli apa2 pun tuk ko.. aku ingat aku dah habis duit.. rupanya aku ada lagi duit terselit dalam casing camera~SHITTO betul. kalau aku tau ada duit dalam tu..aku akan belanja Teha gak la.. :)


No comments:

Post a Comment