Powered By Blogger
Hello peeps! welcome to nur syazwani saffa's oficially blog~

January 31, 2011

i'm gonna miss you like crazy!





make way please. i wanna tell you a story..
we are the besties roomate ever!



ramai yang jeles kan kitorang seroomate ni sebab kitorang sangat bahagia.. susah la nak tengok ada konflik antara kitorang ~ (awin memang suka konflik!! sampai novel pun, dia nak bace novel yang berkonflik jek.. dia kata konflik mengajar erti kehidupan..) pastu kalau tak pergi prep pun.. mesti kalau sorang tak pergi yang lain pun tak pergi! pastu makan maggi sama2.. yang bawa handphone g charge sama2!! masa makan maggi plak ramai yang kagum cara kitorang makan. boleh rapatkan silaturahim!! kalau makan maggi kami akan amalkan rotation. biar semua orang dapat rasa maggi orang lain~ nanti mesti aku akan merindui nak jadi roomate dorang! ye la.. walopun aku akan bersama aina kat Taiping nanti.. takkan same dan sempurna tanpa insan yang bernama ika dan awin!

********
Nurul Atiqah bt Abdullah Suhaimi
katil A.

sidemate aku..(sebelah katil: katil B)takde kau memang sunyi~ sape lagi yang suke buat lawak macam kau? sape lagi nak hiburkan hati aku? sebelum tidur tu mesti la ada perkara je yang nak kau bebelkan.. pastu kau selitkan sikit lawak kau yang menjadi tu. aku slalu ambik makanan kau secara FREE dengan buat muka lapar .. pastu hadap loker makanan kau. (trik tu memang mnjadi! aku slalu dapat gula2 kau.. cloud 9 kau.. coco pie.. biskut..) :p sebenarnya banyak lagi memori tentang kita..tapi semua tu tak dapat diluah kan dalam perkataan ni~ memori tu akan sentiasa kekal sebagai memori yang terindah dalam hidup aku selamanya.. (++ aku tak pandai buat ayat touching macam kau lah~) sayang kau sangat lah.. K E H I ! (KEtiak .HItam)
********
Nur Syazwin bt Preshahdin
katil C

classmate aku,deskmate aku, homeroom mate besar aku, dan roomate aku selama 3 tahun satu bulan. lama sangat kita bersama tapi akhirnya kita kena berpisah jugak! aku ingat lagi mase kita form 1, kau la kawan pertama aku sejak aku jejak kan kaki aku kat bumi Terendak ni~ aku dulu tak pandai berkawan.. jadi aku asyik berkepit je dengan kau memandang kan kau ni classmate aku merangkap roomate! masa form 1 kita banyak kali la jugak bergaduh~ tapi paling teruk aku ingat masa form 2.. nak dekat akhir tahun masa tu.. kita tak bertegur sapa sampai nak dekat satu bulan~ pastu ko slalu pergi bilik aisyah dalam tempoh gaduh tu! HAHA.. bila fikir kan balik, memang klakar.. dan aku rasa bodoh sangat bergaduh dengan kau.. kenagan manis dan pahit kita.. takkan aku lupa kan! aku sayang kau AWIN!

********
Nuraina Fadhilah bt Badioezaman
katil D

roomate aku dari form 1! tak mustahil kalau kat Taiping nanti kita jadi roomate gak~ HAHA.. mesti kau pun akan sedih kan?? nak tinggal kan roomate kita yang tlah bersama selama 3 tahun l bulan.. ingat lagi masa form 1 kau slalu takde kat bilik~ kau akan pegi blok J sampai ramai yang ingat kau ahli blok J! tapi banyak la maklumat yang kau bagi kalau kau pergi blok J tu! psal farisha la.. bdak2 6th sense la.. bagus la kau ni! bole jadi penyampai berita! HAHA.. apa2 pun aina.. see you in Taiping.. bawak sklali memori F12.. :) aku juga sayang kau KeBe! (KEpala BEsar)

No comments:

Post a Comment