Powered By Blogger
Hello peeps! welcome to nur syazwani saffa's oficially blog~

January 30, 2011

Happy Birthday MAMA


make way please. i wanna tell you a story..
mama and maklang . duduk lah side by side 2 adik bradik nih!





ni sebenarnya kedai makan kak Ida dekat Jalan Bunga Raya. ada jual nasi lemak and western foods~ ramai la gak yang datang kedai makan ni sebab murah dan sedap. very satisfied lah.. mama saja la nak makan kat sini fer her celebration ++ menambah kan lagi industri keluarga.. HAHA :D but seriously not bad la makanan dia. aku order dua benda tau.. satu nasi lemak kukus ayam merah and daging cincang kahwin.(weirdo gila kan nama dia!? nama dia macam ni sebab daging cincang tu kahwin dengan telur dan ada frice atas dia!) dengar sedap~ dan rasa dia pun sedap!
................................

sebenarnya masa petang tu aku,kakak,mama and baba ada keluar pergi jusco. nak beli buku kakak kat POPULAR. then singgah kedai chocolate and cookies sebab nak beli famous amous~ dah lama tak makan and aroma dia yang menarik kitorang nak masuk kedai tu! aku plak terdapat idea nak belikan mama hadiah for her brthday. so, tanpa pengetahuan mama aku capai kotak love yang dalam dia ada chocolate fererro rocher dan bayar lah guna duit aku. (yang wan baru bagi sebelum aku keluar: 50 bucks)
...........................................
sharp pukul 12 smalam kitorang dalam kereta. aku langsung tak perasan dah pukul 12 masa tuh! tetibe je mama cakap: 'mama dah 44 tahun.' ha?? owh.. da pukul 12 la. sorry mama, happy birthday! pastu aku bagi la mama chocolate yang aku beli petang tu~ HAHA mama terkejut gila sebab tak sangka aku beli dan mama tak perasan langsung.. daripada 5 orang anak dia, aku je yang belikan mama hadiah~ aku pun rasa terharu lah mama cakap macam tuh..;)

No comments:

Post a Comment