Powered By Blogger
Hello peeps! welcome to nur syazwani saffa's oficially blog~

May 3, 2010

My sweet holiday..




pose of the day

jst read it!! u wll knw about ma lfe!!
Saturday,
keluarga aku dengan mak ucu buat konvoi ke Bukit Merah.. baba je yang tak ikut. yang ni sebenarnay hari keluarga MPOB kak Lang.. best la juga.. macam yang kitorang main.. such a happy day.. yang tak menahan tu aku free hair.. rasa berdosa la pulak.. ada je yang pakai tudung!! kenapa aku tak boleh.. takut tudung basah?? takut rambut busuk?? aku tak takut Allah ke?? ish.. aku rasa bersalah giler.. okey2.. nanti aku tak buat dah.. aku akan bawa tudung spare nanti.. aku akan sediakan semua tu..

aku naik boomerang.. bapek ar.. kecut perut aku. sampai aku penig kepala la.. naik bende tu.. rasa macam semua darah mengalir kat kepala..
kat bilik lagi best.. aku tinggal sorang2 haha.. berangan ar.. apalagi..?
yang penting.. aku ada study la jugak.. dalam pukul 3 tu aku terjaga. dah la takleh tido.. tu sebab la aku belajar.. lepas tu aku solat hajat..
moga2 aku dapat 8A ye.. Amiiin..

p/s: nak tau tak?? da la aku cuti sampai isnin.. pastu aku lanjut kan plak sampai hari selasa.. melampau tak?? takpe nanti aku catch up balek..

No comments:

Post a Comment