Powered By Blogger
Hello peeps! welcome to nur syazwani saffa's oficially blog~

April 30, 2010

he visited here..

such a long time tak tulis dalam blog.. ye la.. kan aku balek rumah sekali sekala je.. aku nak cerita pasal HANYA TUHAN YANG TAHU NI..

hari tu kan tanpa di sangka-sangka dia datang melawat mrsm.. aku ada la buat perjanjian kat diri aku sendiri.. kalau dia tak datang mrsm setiap tahun.. maksudnya aku kena lupakan dia.. tapi ini sebaliknya.. di datang juga.. aku ingat boleh la kau lupakan dia.. sebab dia dah ada kat Australia.. aku ingat dia dah susah nak balik Malaysia.. ye la kan.. da duduk sana.. rupanya aku takleh lupakan dia.. aku pun terkejut juga.. aku menangis lagi tau.. sebab dia datang.. aku tak sangka dia datang.. maksudnya.. aku tak leh lupakan dia.. sampai bila-bila..

No comments:

Post a Comment