Powered By Blogger
Hello peeps! welcome to nur syazwani saffa's oficially blog~

February 17, 2013

sanah helwa

In the name of Allah The Most Gracious and The Most Merciful

sanah helwah bermaksud : Selamat Hari Jadi

hari ni hari ulang tahun seorang hamba Allah. aku tak pernah lupakan tarikh ni dari aku form 2 sampai sekarang. mase form 1 tak sempat nak ingat sebab belum tahu orang nya. daftar dekat MRSM Terendak masa form 1 tu pun dah 18 Februari. ahhh miss that moment. 

selalunya setiap tahun aku hanya wish dengan cara buat status kat FB "Happy Birthday to someone". tapi sekarang ni mane ade fb dahhh hahaha. so tahun ni aku wish dengan cara lebih advance. aku hantar text kat dia wakaka segan gila habaq hang. 

dari pagi tadi tau, aku dok dalam dilema. to text, or not to text. to text, or not to text. argghhh last2 aku text gak bila dah nak pukul 12 malam. nak dekat 18/2 dahh hahaha

walaupun dia hanya balas "siapa ni?" dah cukup membuatkan aku tak boleh tidur malam ni. hahaha. aku tak balas text dia sebab takut. hemm takpelah. kalau ade jodoh tak kemana coihh !!

so hamba Allah, semoga panjang umur dan di murahkan rezeki. aku sentiasa berdoa yang Allah akan pertemukan kita suatu hari nanti. jika benar dia milikku, dekatkan lah hatinya dengan hatiku ya Rabb amiin

2 comments: