Powered By Blogger
Hello peeps! welcome to nur syazwani saffa's oficially blog~

March 12, 2012

Taiping's activity

make way please. i wanna tell you a story..

assalamualaikum, setelah beberapa hari baru lah aku berpeluang sepenuhnya memegang laptop ni. ( hmm.. macam lah korang nampak laptop ape yang aku gune ) fyi, last week was the awesome week. one week without books but full of activities and movies. 
minggu aktiviti Taiping kali ini dirasmikan oleh Dato' Dr' Sheikh Muszaphar Shukor Al-Masri. ( harap aku eja nama beliau dengan betul, kalau tak mati aku kena saman!! ) memandangkan kamera aku lopek je, macam kuih lopes jadi gambar nye pun blurrr.. tangkap gambar pun curi-curi je *sorry incik angkasawan!
nampak tak?

ha! sekarang nampak sikit kan.. ??


yah! datang dekat lagi mai..

amik gambar kat screen pun jadi lah!

i'm exactly behind him. *yawh!

jaket dia.. rasa macam nak ambik letak dalam beg!
esoknye plak program simulasi untuk form5 . bagi sape yang berminat nak try bawak kapal terbang sila bayar RM 20 . *juga bagi siape yang berminat dengan abe2 pilot tu.. hehehe


fyi that's my masterpiece

it's hang infront of the library

ini muka bersabor tunggu depan library for the simulation ^^

bila dah dapat masuk tu, senyum sampai ke telinga lerr

muka pun dah jadi gatal gitu.. :P (kantoi maaa)

dahsyat sungguh! siapatah gerangan baju purple itu!??
gambar terpaksa dikelam kan macam gua kelam ( something wrong w this pic )
enough about the simulation and the pilots.. ^^ next is about sukantara. yeah, tiba-tiba aku jadi bidan terjun hari tu. aku kena lari 100m sebab aku cakap " aku tak nak masuk 400m nanti aku penat, 100m boleh lah.." amik kau! sekali ayat tu aku lafazkan , maka aku diminta untuk lari terkedek-kedek atas padang yang berlumpur tu . HAHAHA then, aku dapat nombor 4 daripada 5 orang yang lari .

atoto bahagianye korang gelak kan aku.. ;(

my superb besties : Rye, Bella , Emma

Terendakians: The Bunian aka Wannabes *hahaha

oke, Barbie mesti lah nak bergambar sesorang! ahaks!

muka kerek, mulut senget!

nak lawan kekerekan aku yeww

speechless =,=

bunyi cengkerik  .....


meet Ryefad! semoga Allah memberkati *tiba-tiba

jangan sedih, aku pun single! HAHAHA

 acara SUKANTARA tahunan besar-besaran! nak tau tak, aku dapat masuk final sebab ade pelari hari tu disqualified! heh, memang best lah tetibe aku yang kalah ni masuk final.. hari tu aku dapat nombor 4, kali ni aku dapat nombor 5. tahniah kepada aku.. HAHAHA

rumah sukan aku Juara! kuning~

mak!! avatar sesat.. nampak ak?

i just love this mascot!

muka dan baju selepas lari! 

memang best.. macam lari dalam lumpur!

tergugat reputasi aku sebagai Barbie bila tengok make up dorang ni! :P
ini lah keadaan padang di MRSM Taiping .
tempat tadahan hujan , padang pun dah macam pantai!
hari yang ditunggu-tunggu oleh semua pelajar! Hari Tamat Latihan + hari Jumaat, nak balik . 

malu jadi PBSM?? tak.. kami berbangga!!

kemas2 kan diri anda..

sorry Bella, jangan buat muka terkezut macam tu! 

Barbie dah siap, boleh tangkap gambar!! :)


yeah! kami dah comel.. (Y)



macam pak cik KFC tu pun ade gak.. :p

wahh putihnye.. gune kan DAIA, lupakan yang lain!


ke kanan lurus!

wahh sama la! *perasaan perasan


alhamdulillah.. PBSM dapat tempat ke 5 daripada 9 ke 10 kontijen.
okey lah tu kan?  
oke, ni muka penat masa majlis penutupan.
hati dah membuak-buak nak balik ..  nampak scarf ke ape, aku tak peduli dah!
 janji aku dapat balik :p toodles!