Powered By Blogger
Hello peeps! welcome to nur syazwani saffa's oficially blog~

December 23, 2011

Pemilik Cintaku

make way please. i wanna tell you a story..
assalamualaikum.. (first time bagi salam sebelum post. selalu make way je. hahaha) aku ade lah terbaca blog hamba Allah ni. pastu aku ternampak blog Fatimah Syarha  kat blog list dia. aku tau beliau *cehh.. sebab aku ade beli buku dia masa Pesta Buku dekat MRSM Taiping. masa tu aku beli 2 buah novel , Quran terjemah dan buku Pemilik Cintaku. ramai gak budak sekolah aku yang beli buku ni. sampai dalam satu minggu tu, semua orang dok cerita pasal isi kandungan dia.  (alaaa cerita bab-bab kahwin ni memang best hohoho *gelak Santa gatal )
muka belakang- inilah penulisnya dan suami



inilah buku itu
  
 kalau nak tahu sedikit sebanyak pasal intipati buku ni, insyaallah nanti aku post kan sikit-sikit. :)