Powered By Blogger
Hello peeps! welcome to nur syazwani saffa's oficially blog~

December 26, 2011

A day with Ika..

make way please. i wanna tell you a story..

setelah cancel, janji balik , cancel, janji balik.. baru lah dapat jumpa real punye. betul2 aku tak sangka dapat jumpe Nurul Atiqah bt Abdullah Suhaimi. hmmm.. dapat lah jumpe pakcik Abdullah Suhaimi dan keluarga dia gak kat KLCC semalam.
haa sengih la.. duit habis bayar taxi.


then, kitorang round-round KLCC sampat rasa macam merry-go-round. solat zohor di Masjid Asy Syakirin kat KLCC tu bila masuk waktu. ke-boringan men tawaf KLCC membuat kan kitorang ambik teksi dan pergi ke Time Square. ape yang boleh kitorang buat bila dalam poket ade tali dan klip kertas je (macam spongebob)?? dengan kata sepakat , kitorang main bowling je lah..*kata sepakat aku sorang2, aku yang ajak ika sebenarnya. hahahaaa



ika: saffa, tangkap gambar aku pegang bola!! 
saffa: ika, tangkap gambar aku plak. rasa macam dah cun ni!

ika: haa.. bola plak pink plak! lagi cun..
 okey ikaaa.. kau cun lagi! :P
merah tu ika, biru tu aku.
 tapi keputusan last sekali aku tak tangkap gambar. *hmm.. sebab aku kalah 
 lepas tu, kitorang makan-makan kat Wendy's.haa betullah! kitorang bergossip masa tengah makan tu.


itu tanda kenyang!!

masa tengah jalan2 jumpe makhlu ni.. comel!


 ada orang mintak tolong kitorang tangkapkan gambar dia. so, aku pun suruh la dia balas jasa kitorang dengan tangkap balik gambar kitorang. (guna scene yang samaa hahaha..)


okeyh ika..sabar ye! mak aku baru bertolak :)

macam mane nak bagi rasa tunggu tak lama sangat? haaa.. kira kereta yang lalu lalang tu. 'eh ade pak cik tua bawak kereta..' alaaa.. dah miss count. :(
ika tabah menunggu mak aku.. 
btw, thanks a lot ika for the precious moment. sorry sebab outing ni tak best and kau kena marah ngan ayah kau.. ;D