Powered By Blogger
Hello peeps! welcome to nur syazwani saffa's oficially blog~

March 13, 2011

Puteri Diyana Megat Jama


make way please. i wanna tell you a story..

ya.. yang sebelah kanan korang tu la puteri diyana. aku panggil dia puted. dia tak brapa ske sangat aku panggil dia tu.. tapi ape yang orang tak suke tu la aku lagi nak buat.
HAHAHA :D
ni lah dia bestfriend baru aku kat Taiping nu~
seb baek la ade bdak kecik ni.. klau tak kan aku akan tertekan giler tahap. ayat yang dia slalu gne kan. 'tertekan'. aku plak terbawak-bawak ayat dia ni sampai ke rumah..
aku ngan dia memang satu kepala. kalau aku ngan Fizah tu~ (roomate aku) sah tak ngam giler.
da la tudung labuh.. pandai nak mampos. dia la yang paling bolt dalam kelas 412 tu.
sampai kan cikgu Roslan(cikgu sejarah kitorang yang penuh misteri) tu pun suke giler dengan dia.. tapi sorry la.. aku tak leh la ngam ngan fizah.
kitorang selalu pergi mane2 together. sometimes aku yang tunggu dia n sometimes dia yang tunggu aku.. pasal bf ke minat2 sesape ker.. kitorang share citer sesama. biler nampak je boy yang handsome or hot.. kitorang muler la gedik2~ HAHAHA

just wanna say thanks to Allah for sending me this budak ketot!!

No comments:

Post a Comment