Powered By Blogger
Hello peeps! welcome to nur syazwani saffa's oficially blog~

February 4, 2011

pencuri oh pencuri!!





make way please. i wanna tell you a story..

ohmagad~ gila kau pencuri! kau memang si_al lah..
nak dengar citer pasal pencuri ni tak?
meh sini aku citer:

beginilah cerita nya bermula..
mase tu pukul 4 lebih , klau aku tak silap la..
aku dengar Naim (sepupu aku) jerit2 woi! woi!
aku ingat aku mimpi orang tengah marah aku~ bleh lak macam tu.
biase la.. mimipi kan mainan tidur.:P
pastu aku dengar tapak kaki orang lari. serentak tu aku bangun sama dengan mama..
mama cakap: pencuri!?? (muka penuh ketakutan..)
a'ah la.. aku bangun dan terus selak langsir nak tengok ape yang terjadi
kat luar tu~
ni tempat si pelesit CIhBAIh tu masuk.. :P





dia masuk ikut tingkap dapur. si bahbih ni gergaji besi kat tingkap tu. ade ke patut?? ko ingat ni rumah atuk kau ke?? woih!! ni rumah atuk aku la~ da la atuk aku selalu tolong kau.. macam ni kau balas kebaikan dia??
memang kau kurang la.. kurang didikan agama! emo.emo..
yang Naim tu plak p kejar dia sampai dalam semak. dan dapat la kenal pasti si barua ni..
walaupun tak dapat tangkap dia..
dia dapat ambik:
  • handphone tokwan
  • handphone baba
betapa bodoh nak mampos toyol ni~ padahal banyak lagi barang berharga lain yang boleh dia ambik..
BANGANG!! name pun ape?? kurang.. segalanya kurang la!
dompet yang ayah aku letak atas rak tu.. terpampang! kau buta kot..
tapi nasib baik la kau tak ambik. nanti aku tak boleh nak balik skola la plak!
lapto. ade dua laptop pun.. selamat. Alhamdulillah~ nasib baik kau BODOH!
tak la kau kenal laptop kan.. kalau kau kenal ape itu laptop dan harga dia berapa..
mesti lesap gak. kau ape tau?? duit, handphone.. tu je ke??
:P
tahap kebangangan yang tinggi!! bodoh palesit!
da la.. malas aku nak popular kan kau kat blog aku ni..
menyemak je. buat dosa je aky ni.. asyik nak memaki kau jep!
da la dol.. semoga kau bertaubat!!

No comments:

Post a Comment