Powered By Blogger
Hello peeps! welcome to nur syazwani saffa's oficially blog~

January 2, 2011

goodbye..

make way please. i wanna tell you a story..
  • aku dah packing la sikit.. pagi tadi! tapi still ada barang yang tak cukup! (memang sah..aku tak ready lagi untuk balik maktab!) tau tak.. tak puas lah cuti kali ni.. tak tau la apa yang tak cukup lagi entah! TAMAK betul~ dah la cuti kali ni takde home work langsung! LANGSUNG tau tak.. be prepare lah.. lepas ni homework akan bertimbun-timbun!!
  • besok.. pagi-pagi lagi aku akan bertolak ke Melaka! ye lah.. pendaftaran nya mula pukul 8 pagi.. kalau boleh aku nak datang yang paling lambat dan daftar jadi orang yang terakhir! tapi tak boleh la selfish doe! nanti kakak and adik2 aku balik sape nak ambik.?? Hmm.. tak pe.. Redha je lah~ :)
  • so.. sementara masih sempat dan dok tengah ingat nih, aku nak say GOODBYE leh.. to evrybody!! Muah.Muah xoxo:* gonna miss you all!
  • nantikan lah.. cerita2 dari maktab aku nanti ye.. BYE2!!

No comments:

Post a Comment