Powered By Blogger
Hello peeps! welcome to nur syazwani saffa's oficially blog~

December 23, 2010

result answered..

make way please. i wanna tell you a story..


Alhamdulillah aku panjatkan kesyukuran aku kepada Allah SWT.at last.. debaran aku da terjawab.i got 8A's in PMR. at that time: ada sorang pakcik yang bertugas tu pergi tampal result dekat board depan dewan. so.. ramai la orang yang bertolakan sebab nak tengok result yang bakal ditampal. aku tak sangka rupa2 nya orang yang dekat depan skali tu baba. dia sempat tengok aku punya result. titisan air mata baba sudah jelas menggambarkan kegembiraan die.sambil menunjukkan number 8 on his fingers ke arah mama~aku cepat ke belakang and get to them.mama terus peluk aku dan cium aku bila aku ke belakang.then~ aku peluk baba and give him a kiss!
aku betul2 bersyukur dan berpuas hati kerana Allah masih memberi aku peluang untuk membalas jasa mereka. because.. this is the only way for now..to make them happy. take a first step to chase for success!! <3>

No comments:

Post a Comment