Powered By Blogger
Hello peeps! welcome to nur syazwani saffa's oficially blog~

December 20, 2010

masih ada harapan ke nak dapat straight A`s??

make way please. i wanna tell you a story..

pagi tadi.. tak la pagi~HAHA dalam pukul 1 lbeh. aku gadoh lagi dengan bdak tu.RUSH. hello.. dya yang cari pasal dulu.aku suruh mama jahit sikit baju kurung kuning aku yang terkoyak dekat ketiak!lepas mama da jahit tu.. mama letak dekat atas sofa dalam living room.pastu dya saja je nak cari marah aku bdak gemok ni.dya cakap "ish! baju kuning sape la yang bersepah ni!" aku ni da la in period mood. aku cepat la naik angin lately nih.. aku sembur dya macam machine gun.~HAHA serve you right. sampai menagis la.. memang gila PONDAN la dya nih.. jgan la nak dijadikan suami..

tapi.. mama marah aku.dan aku melawan balik~ dalam tone sangat tinggi!! Ya Allah.. ampunkanlah dosa aku.. aku rasa bersalah sangat ni.. aku ada keluarkan perkataan yang tak elok plak tu.. tapi bukan kat mama la.. mesti la dekat si donut ni! tapi.. tak elok kan? jangan lah Engkau tarik dan mengambil kejayaan aku ya Allah.. :`(

No comments:

Post a Comment