Powered By Blogger
Hello peeps! welcome to nur syazwani saffa's oficially blog~

December 25, 2010

block follower!


make way please. i wanna tell you a story..
kau ni memang tak reti nak jadi stalker yang hebat la! ko bace blok aku.. lepas tu ko tanya aku sape lelaki yang ko tulis tu? best tak cerita tu?apa tu?apa ni? ish..!! anoying giler tau tak??!

orang lain baca blog aku.. tak de la pula nak kait kan balik apa yang aku tulis dalam blog masa chatting. seriously.. aku rasa distalk sepanjang masa! awal-awal tu aku tak bagi blog aku kat dia.. tapi entah macam mana dia boleh dapat.. so aku biar je la.. takkan nak halang pula.

so sekarang aku dah remove dia sebagai followers aku. menyemak je!and aku change link.. dari: saffadiary.blogspot.com ke blogsaffa.blogspot.com :)

No comments:

Post a Comment