Powered By Blogger
Hello peeps! welcome to nur syazwani saffa's oficially blog~

March 16, 2010

daaa.. balek!

jst read it!! u wll knw about ma lfe!!
sedyh giler.. da sampai rumah.tadi mase balek dye duduk tepi kereta mase aku nak naik.. aku nak naik pown . susah.. aku tak taw la perasaan aku kat dye sebenarye.. macam mane..aku tak taw la dye maseh ske kat aku ke tak.. yang penting aku rindu giler.. zaman aku ngan dye dulu.. apsal dye ni playboy sangat.. ah?? bukan salah aku nak memebenci dye.. dye yng force i to do it so..aku ske kat ali tu pown.. sbb muke ali tu mcam dye..tapi aku pown ske ali gile.. aku tak taw la kalo dye knal aku ketak.. sedih siot hidup aku ni.. da ar.. baru tadi, tak memasal azri giler.. tu cakap aku ngan roomate aku minah cabarate!! bangang sial la.. azri ni. menyampah aku dengan lelaki yang tak sedar diri dye tu yang cabarate.. babi!! da ar .. aku tengah tension ni.. tak memasal nak cari gado.. palk dengan aku. tal pernah aku mencarut.. tetiba je.. hari ni.

No comments:

Post a Comment